Dojazd
Dojazd
Zadzwoń
Zadzwoń
Rezerwuj
Rezerwuj

Zapisz się do Programu Stałego Klienta hotelu Nowy Zdrój.
Dołącz do ponad 4300 powracających Gości.



 

Pobierz aplikację i zyskaj

Program Stałego Klienta premiuje Gości, którzy regularnie korzystają z usług naszego hotelu. Za każdy zrealizowany pobyt Gość otrzymuje punkty, które gwarantują korzyści już od pierwszego noclegu. Im więcej punktów, tym większy rabat na kolejny przyjazd. To nie wszystko! Punkty wymieniamy na nagrody, takie jak masaże, nasz bio-olej czy borowina. 

Jak skorzystać?

Zapisu do Programu Stałego Klienta dokonać można na dwa sposoby: podczas meldunku, w recepcji hotelowej, wypełniając formularz rejestracyjny. Następnie przekażemy Kartę Stałego Klienta (o formacie karty do bankomatu), którą można posługiwać się podczas kolejnych pobytów w Nowym Zdroju.

Drugi (wygodniejszy) sposób to pobranie naszej aplikacji i samodzielna rejestracja. Aplikacja pozwala podejrzeć stan punktów, wysokość rabatów oraz dostępne kupony. Wszystko bezpłatnie!

Wymieniaj punkty na kupony

Zebrane w aplikacji punkty można wymienić na atrakcyjne kupony. Oferta kuponów obejmuje masaże, produkty prozdrowotne i wiele więcej. Sukcesywnie rozszerzamy listę nagród, dlatego warto posiadać aplikację by być na bieżąco.

1 zł = 1 zdobyty punkt

 

Pobierz bezpłatnie na smartfona z systemem Android


Pobierz bezpłatnie na iPhone


Pytania i odpowiedzi

Jestem zarejestrowany/a w poprzedniej edycji Programu Stałego Klienta. Co z moimi rabatami?

Bez obaw! Rabaty nie przepadają ale niezbędne będzie przystąpienie do programu ponownie. W tym celu:

1. Pobierz aplikację na smartfona i zarejestruj się numerem telefonu. 
2. Zadzwoń do nas pod numer 74 306 76 76 lub napisz na recepcja@nowyzdroj.pl i poinformuj nas na jaki numer telefonu została zarejestrowana aplikacja. 
3. Twój rabat zostanie nadany ręcznie, a oprócz tego zyskasz możliwość zbierania punktów i wymieniania ich na nagrody.

 

Brałem/łam udział w poprzedniej edycji, ale nie potrafię samodzielnie zainstalować aplikacji. Co w tej sytuacji? 

Warto poprosić kogoś z bliskich o pomoc. Jeśli jednak nie ma takiej możliwości prosimy o:

1. Kontakt z recepcją pod numerem 74 306 76 76 lub wiadomość na recepcja@nowyzdroj.pl
2. Recepcja prześle Formularz Przystąpienia do Programu Lojalnościowego, który należy wypełnić i odesłać.
3. Przekażemy kartę plastikową z przypisanym indywidualnie kodem kreskowym. Twój rabat będzie przypisany do tego numeru.

Wszystkie powyższe kwestie można także wykonać na miejscu, po przyjeździe do hotelu. Rabat obejmie również bieżący pobyt.

Pakiety pobytowe

Zapisz się do newslettera
Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z promocjami i wydarzeniami w Nowym Zdroju
UE
Powered by hs

Dokończ rezerwację

 - 
Rezerwuj